Publicerat: / Allt å ingenting

lugna ner mig

janu börjar jag att lugna ner mig lite känner jag.. trots att de ser ut som fan hemma så är iaf lägenheten överlämnad å färdig å behöver inte bry oss om de alls längre.. så nu kan vi bara rikta in oss på vårt nya hem.. så nya tapeter i sovrum å hall uppe... så kan man börja sova i soitt sovrum.. sover just nu i vardagsrummet nere.. så vi lever nere.. fast de är ju ändå större än va lägenheten va så de funkar.. men vill ju änå komma ordning i vardagsrummet.. men de tar man undan för undan.. man vill ju kunna njuta av vädret med ( om de nu skulle råka bli nåt bra väder framöver) å sen är de sååååååå underbart att ha hästarna runt knuten.. trodde inte att de skulel va så härligt att bara kunna gåut till dom om man vill.. ta in dom utan att behöva åka nånstans.. bara gå ut å göra de för att sen gå in igen å göra annat för att sen släppa ut.. underbart!! iaf nu på sommaren- hur de blir i vinter får man väl se.. men samma där egentligen. man slipper ju iaf åka nåntstans för att släppa in.. eller bara ta in för en ridtur osv.. man kan avvakta på vädret om de skulle regna å sånna saker.. me like it alot!! :D hoppas de fortsätter.. å som sagt medryttare har vi.. så nu ska top tränas.. å även sokki förstås.. så idag blir de att hitta på nåt med dom båda.. tror båda är lite rastlösa.. :P å sokki har kli i munnen så han ska gnaga på ALLT haha stackarn.. så de blir att tillkalla veterinär för vaccin på top å tandkoll på båda..=)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: