Publicerat: / Allt å ingenting

midsommarhelg.

Igår var vi i Västervik hos goda vänner. Vår riktigt trevligt med väldigt god mat. Grillat å massa frukt ost å kex senare :-) var hemma ca kl 00 dock regnade de i stort sett hela tiden:-( men de gick ändå.

Idag sov vi länge. Gick upp kl 10. Sen ut å ta in hästarna för lite sömn. De bär torra så hade nog inte regnat på ett tag. Sen åkte vi in till maxi å handlade lite :-) sen blev de ett litet pass på ridbanan. Hade lite gymnastik hoppning på ca 50cm :-) gick jätte bra. Väldigt pigg var han idag å gjorde ett antal glädje skutt hihi. De sköter jag bra nu faktiskt. Så de var skoj. Dock så är mitt knä kaos :-( så kan inte rida lättsits ordentligt. Får börja träna de på riktigt nu så man kommer nån stans.

Just nu har jag gjort efterrätt till kvällen. Blir mandelbotten bakelse typ. Mitt eget påhitt. Mandelmassabotten med vit chokladmousse å lemoncurd. Sött med syrligt. Jättegott kommer de bli hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: