Publicerat: / Allt å ingenting

morr

Kan ju säga att idag hade jag velat ligga kvar o sängen ett par timmar till. Men de funkar på jobbet. Jobbar inte ihjäl mig direkt. Kan va skönt de i värmen. Annars idag så blir de å ty rida lite top har fått stå några dagar nu när jan blivit vaccinerad men idag blir de av. Är lite irriterad på allt just nu. Hade en bra medryttare som skulle börja denna veckan. Nä då säger hon igår att hon inte vill gå med på avtal då hon får hem häst i höst! Blir så trött. Så bara att söka vidare hoppas verkligen att tjejen som ville ha honom i höst vill. Dubbelkollade igår å de vill hon. Så hoppas verkligen på de. Å hon bor i stan prov red i lövshult när jag stod där. Å de är lika långt hem till oss så håll tummarna. Dock behöver jag ju nån nu under sommaren så hoppas nån vill rida under sommaren. Å vem. Vill inte de liksom :-P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: