Publicerat: / Allt å ingenting

som att trycka på en knapp!

igår blev de en tur med min pojk.. tänte först bara ta en tur i skogen.. men då han betedde sig lustigt å inte ville lyssna å gick där han tyckte så bestämde jag mig för att faktiskt bara värma upp i skogen för att sen gå in på banan.. å de var som att trycka på en on knapp! viiiiilken skilnad på häst.. han lyssnade jättebra på allt.. fick honom i form i traven i båda varv.. även om de bara var korta stunder.. vänstergaloppen är ju fortfarande jobbig men lyckades iaf få honom så pass ställd så att han inte var högerställd iaf så de är ju bra. .i höger går de hur rba som helst.. älskade häst.. han kämpar på bra.. får se hur jag känner idag om de blir ett pass.. funderar på att ta på töm å se hur de går.. beror lite på hur trött jag är då jag tydligen itne sovit så bra i natt som jag tyckte att jag gjorde.. men de återstår att se.. annars blir de nog en lugn eftermiddag kväll i solen i trädgården:D hade varit härligt de.. i morgon komemr veterinären å kollar tänderna på Liten.. å även vaccin å tänder för top.. så får vi se vad han har att säga om saken.. de mest intressanta är munnen på Sokki.. så de ska bli spännande. får se om jag tar ledigt från jobbet ett par timmar eller om jag låter fredrik sköta ed.. skulle ju vilja vara med å höra vad han säger.. så vi får se..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: