Publicerat: / Allt å ingenting

balansgång

Tänkt lite i det tysta.. varför ska vissa människor alltid låta saker vara på deras villkor? Ä varför kan vissa inte geå ta? Hur dom än vrider å vänder på de så är de ändå alltid till fördel för dom. Man tror att dom vill tex vara"snäll"mot mig... men kan ändå vrida de till fördel för dom. Å man märker de inte förän efteråt? Ge å ta... är de svårt? Jo ibland kan de säkert vara de. Jag vill inte vara den människan som är sån, jag vill helst att vi alla ska få fördel o de hela. Om de ens går? Sen kan kan kanske även jag som ALLA andra vända på saker utan att veta om de. Då jag tror att människan är sån över lag. Men de är mina tankaf å mina ord. Men om nån tycker att jag är sån å gör så så skulle jag gärna vilja veta de, annars tror jag att jag alltid varit den som följt alla andra på deras väg å gjort vad dom velat. Men för några år sen fick set vara nog å jag började se saker å våga stå för vad jag faktiskt vill å tycker. Å jag tycker det är bra. Men bara för att man gör de så får man inte bli dum å ego. Utan tänka efter lite mer i vissa situationer innan man agerar eller säger nåt. För saker kan såra andra annars, även om vissa saker sårar andra ändå, meb men då var de oundvikligt. Man ska ju inte hålla inne med de bara för att vara snäll heller men man behöver inte utrycka sig dumt,, vissa saker är svåra. That's life!! Välkommen till det!

livet är en svår balansgång. Å de är bara du som kan hhitta din egen balans.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: