Publicerat: / Allt å ingenting

eftermiddagen...

bestod av stallet.. trots att jag inte hade top idag :P men följde med a-s å Wi till ridhuset där Wi skulle rida lektion på ozo.. jag tyckte att de gick jättebra å Wi klarade ut henne bra.. de ä rju ingen lätt häst att rida om man säger så..=) sen när vi kom tillbaka så såg jag min prins i paddocken med W.. så kollad elite på dom å sådär.. hon höll på med lite markarbete. han såg ändå rätt så pigg ut... nu är de magen som ska bort.. å sen inte ha han i för låg form då han blir så framtung.. vi behöver få upp honom lite.. men de fixade dom bra=) sen blev de lite snack med alla..=) sen hem å handla lite till lunchen i morgon som vi ska äta hos farmor då hon ville bjuda på lunch..=) sen blir de stallet på eftermiddagen.. får se abd jag gör.. var sugen på en uteritt men vet inte om jag kommer hinna de innan de blir mörkt.. kanske blir lite intervall i morgon för att sen ta en uteritt på fredag nr jag kan vara uppe på dagen men vi får se vad klockan osv blir=) sen får vi se om de händer nåt på kvällen i morgon.. hopas de händer nåt iaf:P tråkigt at bara sitta hemma..
 
vill faktiskt ha vår nu.. med massa blommor å fina färger..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: