Publicerat: / Allt å ingenting

ett år!

Idag var de ett år sen jag fick hem min 4-benta prins.. tiden har gått så fort att jag knappt hänger med.. men jag knner utvecklingen vi har gjort.. å framförallt JAG! blev ridrädd innan Top... men han har hjälpt mig att övervinna detta.. som idag med hans sparkar.. nu känner jag att jag kan å vågar hantera dom med att inte bry mig alls.. jag vet att han gör en spark å sen är de bra.. låter man honom då springa istället för att hålla in honom så händer det inget mer. å de är toppen att kunna känna så.

vill även tacka er runt omkring mig som har hjälpt oss så mycket.. det är sååååå uppskattat ska ni veta... hoppas att ni vet vilka ni är.. =) utan er hade jag ju inte kommit hit å inte utvecklats på detta sättet.. så de är jag tacksam för...! =)

jag mår bra nu...
börjar jobba i morgon.. flytt är på gång.. kommer att ha hästen på gården. dock tråkigt att lämna dom andra men jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten å ni är välkomna hem till oss när ni vill=) å jag hoppas att ni vill..

å underbart väder.. själen mår bra just nu..

 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: