Publicerat: / Allt å ingenting

förvirrad

Ja jag vet intw hur jag ska tänka eller göra med nånting.. å ingen direkt att prata med de om heller, ena blir sur på mig å andra tycker jag ska tänka om. Tänka om! Jag kan ju inte styra andra människor jag vet ju vad jag vill, men verkar blivit fel nånstans på vägen.. jag som gjort nåt fel? Antagligen, frågan är bara vad.. ja jat vet inte men brukar ta på mig skulden för de så kan väl göra de denna gången åxå. Men vore skönt att få veta vad som hänt.. hmm ja jag vet inte. Förvirrade tankar förvirrat inlägg. Meb de skiter jag i. Får se hur allt löser sig till slut, jobbigr bara att inte veta hur de kommer att sluta. 😕
för allt har ju ett slut. Men de sägs att de då är början på något nytt? Jo är väl så..

tråkigt att vissa saker ändrar sig bara när de börjar gå så bra men., thats life!!
 
jag har iallafall denna underbara varelse i mitt liv, å han gör de värt allt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: