Publicerat: / Allt å ingenting

fredagar

ja de händer ju inte allt fr mycket.. dagarna på jobbet bara flyger fram.. vilket är tacksamt.. å de är att göra hela tiden. kommer dock att b li lite er att göra i april men skönt att mjukstarta lite.. så de går hur bra somhelst å jag är nöjda å många verkar vara glada att se at jag r tillbaka.. de ser glada ut iallafall så känns toppen=)

sen var de ju bara hem å handla lite.. tog med mig farmor.. tog dock lite längre tid än jag räknat med haha så var itne hemma förän 1830 från affören.. stallet tog jag en snabbis direkt efter jobbet.. sen laga mat å käka å kolla en film. de var kvällen.. idag händer detso mer..

snart kolla på tapeter till huset... sen hem äta lunch duscha.. dra till kalmar.. kolla en säng å lite andra grejer.. ut å käka gott för att sen gå på bio=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: