Publicerat: / Allt å ingenting

gott å blandatpåse!

ja gårdagskvällen avslutades med god mat å underbart sällskap med mycket prat å skratt.. även några cider slank ner=) bra fredagkväll... =)

idag så har jag städat en del.. diskat.. men även hunnit iväg en sväng på loppis med J, P å V.. så fredrik stod å skulle sälja lite med.. han fick sålt lite iallafall...

stalledig idag.. skönt faktiskt för har fått ordning på lite som jag antagligen inte hade fått annars.. vad kvällen har i sitt sköte får man se.. men verkar som att de blir lite filmmys med älskling då vi inte hade de igår.. å de inte var nät vettigt på bio.. får se tll nästa helg om de blir nåt vettigt..

så ja de har inte hänt jättemycket änsålänge.. men jag frsöker ta de lugnt bara innan jag börjar jobba på måndag=) ska bli härligt att börja jobba.. å tur är de ju att de blir ljusare å ljusare om kvällarna nu så man känner sig inte så stressad med stallet.. visst de blir ju fortfarande mörkt lite för tidigt men ja de går åt rätt håll...

härliga vår!!!! kom fort!!
:-D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: