Publicerat: / Allt å ingenting

helgen

ja nu är helgen härå jag är dålig på att uppdatera som vanligt.. kan dock bero på att jag har fullt upp :P

dagen i går började iallafall med att åka på pay and jump med J.. sigge skulle hoppa två omgångar.. å jag tyckte att de gick jättebra..=) han såg inte alls stressad ut utan tyckte att han såg glad å nöjd ut så de tycker jag att dom ska vara nöjda med=).. var väl hemma därifrån vid 12 tiden... å väl i stallet så hade W kommit.. då de var dags för henne å top med första riktiga hoppträningen för i år.. hoppade inte så högt utan var meer gympa höjder idag.. men de gick bra.. i slutet så tog hon några skutt på 80 med en oxer.. sjuk skillnad med låga hinder å höga..eftersom att låga itne är länt att direkt hoppa tycker han så slarvar han så dant.. men kommer man up på 80 å hgre då jäklar haha:P men d såg bra ut.. så nu får vi hoppa lite fram tll pay and jump den 6 april.. då tar vi våran första så får vi se vad som händer.. tyckte att de stod att de var innomhus så de kan bli lite spännande :D

efter de hem.. duscha för att sen fara till kalmar bio.. blev lite käk på subway... å sen "askungen" på bio.. den var helt okej var den=)..

idag blir de en sväng till huset å kolla lite.. mäta lite å fräscha på minnet lite då vi ska välja lite tapeter å liknande så kan de vara bra att komma ihåg exakt hur de ser ut=).. sen i eftermiddag stallet å en härlig ridtur i skogen med J å sigger :D
 
 
 
 
min lilla bäbis som nykläckt, direkt från skalet..(inte för att de hade med inlägget att göra men hittade bilden å hon är så söt)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: