Publicerat: / Allt å ingenting

hemma!!!

Borta bra men hemma bäst! :-)

Jag har haft en jättebra helg. Hästar.. god mat.. shopping (även om jag inte hittade något att köpa, men men) å mycket bussåkande haha :-P nä men resan har gått rätt så bra ändå. Visst är de jobbigt att åka långt men som sagt har funkat riktigt bra. Nästa gång blir de sthlm å då ska grabbarna med så vi hihi :-P

Så nu ligger man nerbäddad å väntar på att älskling ska komma hem från jobbet så man får pussas å kramas å sen somna i hans famn. Längtar! I morgon vet jag inte vad som händer då jag inte har stallet då heller. Men ska nog försöka städa lite tror jag. Får passa på innan jag börjar Jobba snart :-P

Ska försöka få in lite bilder i morgon från helgen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: