Publicerat: / Allt å ingenting

hoppning

 
Ja igår kväll blev de ut å äta med tjejorna. J kände till en jätte mysig restaurang. Så de fick bli den. Jag tog deras hemgjorda hamburgare. De är såååå gott. sen blev de faktiskt bara tillbaka till hotellet.

Idag blev de ju såklart hotellfrukost. Underbart!! Äter ju aldrig som när jag är på hotell hihi.
Sen bar de av till Scandinavium. Där vi började med tids hoppning 145cm där svenska Douglas vann. Sen mässan.. ojoj vad grejer. Men köpte ingenting :-( tyvärr för dyra saker för min plånbok å inget jag behöver å heller egentligen inget jag fastnade för så de gör inget. Å nu sitter vi å väntat på världskupphoppningen. Spännande. Sen bär de av hemåt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: