Publicerat: / Allt å ingenting

längtar!

ja de finns nåra saker jag faktiskt längtar till men som ändå är skrämmande.. men längtar ja de gör jag faktiskt å hoppas på att de kommer bli såååååå bra... å tänker då främst på våran flytt... ett hus! ett helt hus!! till oss! helt sjukt men ja.. å även ett stall till de?! hur sjukt är de inte.. :-P men de ska b li spännande.. tror att de kommer att bli jättebra.. hoppas bara att hästen på fredag är bra å att vi i såfall får den om den är bra.. håll tummarna för oss.. sen hnder de bra saker på jobbet med.. måste säga att jag börjar gilla mitt liv igen nu.. har en sambo som jag älskar.. en häst som jag älskar... hus å stall snart.. ett jobb jag tycker om att gå till fast de är klart hade inte varit fel att kunan sova lite längre på morgonen men hellre jobb än sova på morgonen hahah:P *drömmer mig bort* livet börjar falla på plats! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: