Publicerat: / Allt å ingenting

nu ska jag ta kvällen!

dagen idag har varit fullt upp.. tur å lite skönt att inte ha Top idag.. de fick W sköta om :P hon hade tagit ett dressyrpass i paddocken med mycket mjukgörande å lydnad så de b lir bra de.. för i morogn blir de intervall med Balo och E..
men åter tillbaka till dagen.... som sagt skönt att inte haft Top idag.. efter jobbet for pappa å jag å skulle hämta farmors bil för Fredrik ska ha den i morgon till stallet när hovis kommer då jag jobbar.. men vad händer då? jo den har fått punka :O panik.. ingen annan bil.. pappas är på verkstad å min måste jag ju ha.. gaaah!!! men som tur var så var pappas bil så pass färdig att den går att köra med så han får ta den å sen ställa tillbaka den på verkstaden när han är färdig.. puh! de löste se.. sen vidare för att skjutsa pappa då han skulle hämta en hyrbil.. efter de direkt till optikern... å vi kom fram till dessa linser som jag har nu.. men lite starkare styrka på vänsteröga så b lir de nog skitbra tror jag=) efter de direkt till affären för att veckohandla.. ensam! ja de blir så varannan vecka.. fast nästa gång tror jag att fredrik ska få veckohandla ensam:P mouahahhaha :P  sen hemma. hemma ca kl 1830.. fixa lite mat till mig själv samtidigt som jag diskar... oooh ja jag kan göra flera saker samtidigt :P sen äta... direkt efter de slänga ihop coleslaw så de får dra sig till imorgon.. den smakade vääääääldigt gott nu innan jag ställde in den i kylen så jag hoppas att den smakar bra i morgon med:P.. men de tror jag nog.. så nu sitter jag å har kollat sista 5 minuterna på farmen missade massor:-O men ja de är skitsamma hnder inte så mycket nu ändå..
 
men nu tar jag kväller!!
 
 
min favoritnäsa :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: