Publicerat: / Allt å ingenting

skit skit skit!!!

Ja dagen var väl inte bra.. mitt knä har ju varit lite si å så som ni kanske vet? Vad händer idag då? Jo ramlar på asfalten på väg till restaurangen på jobbet, rätt ner. Å hur landar jag? På knät!!! Fan!! Jahopp, dags att ringa läkare? Japp, hade dom nån tid? Nepp! Akuten? Oh ja. *suck*  så där har jag suttit 4 timmar i eftermiddag!  4!!! Timmar!! Efter dryga 3 kom läkaren. Sa att jag hade vätska i knät. Men ville ändå röntga . Som tur är så gick röntgen snabbt å inget fel i knät. Men ont gör de. Så ska hålla koll så de inte svullnar merm annars är de bara gymnastik som gäller.
 
så vi får se hur de blir med ridning i morgon.  Blir iaf att jobba 4timmar i morgon, inventering. Sen får mab se. Kan väl ta en skrittrunda iallafall. :-) nu "ack värmland " sen sängen 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: