Publicerat: / Allt å ingenting

skitgris!

Dagen har rullat på bra på jobbet. Trivs som bara den å får träffa massa trevliga männsikor. Precis som jag vill ha det 😃

Åkte till stallet direkt, hittade en skitgris i hagen som inte ville bli borstad 😛
men bestämde mig för att tömlongera lite, så de fick de bli. Han var jätte duktig. Han lyssnade toppenbra på mina komandon så är nöjd, han fick även galoppera av sig lite, men han skötte dde snyggt åxå för nör han höll på att bralla runt å jag bad honom att sakta av så gjorde han de, dock ville han inte stå helt still haha var lite spring i benen :-P. Men han är duktig min pojk:-D är jättenöjd måste jag säga
 
. I morgon är de fredag, får se vad de blir. Antagligen mys hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: