Publicerat: / Allt å ingenting

som alla andra

regn regn regn.... ja de är väl de alla pratar om nu så de kan väl jag åxå göra då? eller inte hahahah... nä men man får väl vara glad att man har ett inomhusjobb :P iaf när de är sånt väder.. dagen har rullat på fort.. så de var bara hem å åka å handla lite för veckan.. blev inte så mycket då vi har en hel del hemma redan.. ikväll blir de att laga jordnötsflskfiléegryta haha.. i morgon tänkte jag göra pannbiffar... å fredrik ska göra revben på onsdag.. sen får vi se.. men mat finns de iallafall :P annars står de tvätt på schemat.. ska jag vara ärlig så är de rätt skönt att jag inte hade stallet idag hehe.. men annars i veckan blir de fullt upp.. två provridningar på top å en provridning på annan häst fö rmig å fredrik.. kalas å lite sånt.. så de händer lite.. skönt med kort vecka å lång helg å kort vecka igen på de.. me like :D nä dags att plocka ihop tvätten å gå neråt... sen blir de nog en liten skräckfilm tror jag allt:P
 
fina steffen R.I.P
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: