Publicerat: / Allt å ingenting

studs studs!

idag blev de en lugn förmiddag.. de behövdes kan jag säga.. sen efter lunch så bar de av till stallet där fredrik följde med=).. så de blev lite studsövningar för mig å top.. i traven gick de bra.. men när jag skulle testa i galopp så funkade de inte riktigt.. utan de är jag som måste lära mig när vi ska "trampa" av... s de tog ett par gånger innan vi klarade de... å de är ju jag som måste lära mig.. men i slutet när jag vågade sitta tillbaka å driva på honom å sa till när v skulle trampa av så gick de jättebra=) så jag är ndå nöjd.. vet ju att de är jag som måste träna å inte han hehe men tycker nog att han fått tillbaka en hel del kondis faktiskt..=) å de känns bra.. dock när man ska skritta av så vill han bara tvärsluta haha.. ställer sig vid pallen å vill att man ska hoppa av:P så då får man va på honom lite hehe. men de går bra..=) min sötnöt..

 
skulle blivit hoppning i morgon men W kunde inte den tiden så vi tar de på onsdag istället å hopaps på bra väder... måste ju hoppträna lite nu om de ska vara PoJ den 6e april :P
 
fick även ett samtal om en eventuell foderhäst.. å den bor inte alls långt bort härifrån.. ca 3 mil så de är lite lagom.. ska åka å provrida nän helg så får vi se hur de blir.. men den låter väldigt vettig iallafall så hoppas på att den är de.. så att den kan passa både mig å fredrik.. =) håll tummarna...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: