Publicerat: / Allt å ingenting

tror att de löser sig

det känns faktiskt som att allt kommer att ordna sig igen.. med medryttare kom med en tråkig nyhet i veckan som jag inte hade tippat på.. hon ville sluta.. en de är ju tyvärr inget jag kan göra åt.. hon känner att hon inte har tiden som krävs. å de måste man ju känna att man har om man ska ha hand om häst. även om de inte är ens egen häst så att säga.. så de var väldigt tråkigt men hoppas ändå att vi kommer kunna umgås lite då jag gillar henne skarpt..

men de är bara att ta nya tag å jag vet att jag vill ha en medryttare.. även om de kommer bli lättare när jag kommer ha hästen hemma med tiden osv så känner jag att jag ändå vill ha nån som kan hoppa honom osv.. så har två stycken redan som är intresserade av att provrida så blir nog lite provridning i veckan ser de ut som.. så känns ändå som att allt kommer att kunna ordna sig.. hoppas bara de är vettiga personer å att nån av dom känner att dom skulle vilja rida top lite å så... men de märks då..
känns bra iallafall å tror att jag känner mig relatvit redo mentalt för flytt både på mig å häst.. blir ju även en häst till som sagt så de blir nog medryttare även på den å de har jag åxå nån som skulle kunna passa.. så de känns bra gör de=)

å nu är ju sommaren påväg.. hur bra som helst med att flytta till sommaren så man har sommaren på sig :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: