Publicerat: / Allt å ingenting

underbar dag

Vilket väder!! Helt underbart alltså, kom just hem från stallet där jag å J tog en rätt så lång tur i skogen. Mycket trav men även en del galopp. Min häst har varit en lycklig häst idag 😀. Jag har ju varit rädd när han ska "sparka" i luften när mab lägger iväg i galopp. De gjorde han idag med i stortsett i varje galopp. HÖGT som bara deb lyften han rumpan. Men jag blev inte rädd alls, är så glad!! De var lite adrenalin men sista gången så skrek jag inte ens till so jag brukar, tror att jag börjar lära känna honom nu. Han sparkar bara, han kastar inte å han sticker inte även om han gasar så går de alltid att ta tillbaka honom å de har jag lärt mog nu, å de känns så underbart att jag kan känna mig säker på hästryggen igen. Underbart!! Hoppas det håller sig såhär även när vi flyttar så han inte börjar kasta eller nåt då. Men de tror jag inte han är så cool min älskade häst!! Min underbara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: