Publicerat: / Allt å ingenting

glad å nöjd tjej :-D

Ja fullt upp denna Helgen.
Igår så for jag å Fredrik till Söderköping för att kolla hästar. Vi började med Sokki. Vilken underbar ung häst. Blev helt jätte kär. Vi.. eller ja Fredrik pysslade med honom å borstade osv. Tömkörde lite. Jätte mysig häst. Sen for vi vidare till Finspång för att kolla å provrida en till. Men de stämde inte riktigt då den skenade med Fredrik 😮 men han satt kvar som tur är. Så på vägen hem bestämde vi oss för sokki å i morgon blir de att diskutera resten. Så nu är jag glad å nöjd tjej. 😆
 

Nu är Vi på väg hem från shopping i Ullared med Fredrik, Jolin å Pontus. Kul dag med bra vänner. Köpt en del kläder. Bla en jacka å lite grejer till stallet. Dock hittade jag inte allt jag ville ha men får ta de på hööks. Så Nu är man trött. Hihi men de är de värt. 😉



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: