Publicerat: / Allt å ingenting

häcken full

Ja nu är de verkligen full rulle med flytt hae en vecka på oss. Igår vsr de stall å fly4ta lite grejer.

Idag blev de att åka upp å måla i huset. Kommer bli jättefint när de är färdigt. Sen blev de en liten uteritt med top. Bara han å jag, han är så bäst. Nytt ställe med nya vägar å han bara kliver på. Alla gångarter gjorda. Dock så hostade han efter en galopp så då blor de inget mer med de. Men de gör inget vi kommet snaet igång:-) red medans pappa å fredrik tapetserade vardagsrummet. Blir skit fint. Sen åkte jag hem för att packa fredriks i0bil full med grejer å åkte upp med, väl i huset så packade jag upp all porslin i skåpen, herregud vad mycket skåp vi har, :-O har ju inga grejer till alla skåp haha. Fast de kan jag lätt lösa haha, har ju krukor å ljus plus ljusstakar so ska få plats åxå haha. :-P. Sen hem å börja tvätta, får passa på att tvätta upp allt nu innan..

nä nu ner till tvättstugan igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: