Publicerat: / Allt å ingenting

inte igen!

vaknade alldeles svettig idag.. å de ärju itne speciellt varmt ute. sen när jag klivit upp började jag att frysa.. fått ont i halsen igen å slemmet man hostar upp ä rju inte det mysigaste omman säger så..
får se hur de går,, tagit en taqblett men får se om de hjlper.. vill egentligen bara åka hem å krypa ner i sängen faktiskt.. får se hur länge jag kalrar.. vore ju bra om jag klarade ett litet tag till iallafall..
har ju itne tid att vaara sjuk nu vi håller ju på att fixa i huset så att vi kan flytta.. ä rju en del kvar att göra vi har envecka å en helg på oss innan vi ska vara ute ur lägenheten.. får hoppas att vi hinner.. får väl packa ner en massa kläder osv idag kanske.. omjag orkar.. måste boka tvättid åxå.. hmm söndag kväll kanske..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: