Publicerat: / Allt å ingenting

kan bli trött för mindre!

ja vissa människor kan man bli såååå trött på.. folk som går runt å är tjuriga för jämnan.. åhhh!! le för fasen nångång då å då å se inte ut som att du tycker att alla är idioter.. tänkt på att de kanske är du som är idiot? att de är du som faktiskt är "fel"? nä men du kan väl itne göra fel? nä alla andra gör fel eller hur? nä man mår bättre av att vara glad å le lite.. även om de är ett falsk leende så mår man ändå bättre.. sänder ändå ut bra signaler i kroppen.. g¨å inte runt å va så sur.. dock så finns de dom som ser sura ut trots att dom inte är de egentligen.. de kan manju tyvärr dock inte gör anåt åt.. angry restingface.. jag har tyvärr ett sånt.. men jag är heller inte sen med att le om jag möter nån på vägen.. i korridoren eller var som helst.. å får man ett leende tillbaka så mår man så mycket bättre=) nä är trött på folk som är sura å bittra hela tiden.. skyller på att det är fel på alla andra.. sen kan alla ha en dålig dag.. även jag.. flera stycken dåliga t.o.m men inte HELA TIDEN! nä just de.. tänk dig ltie för hur man är mot andra så ska man se att man får tillbaka.. för det tar på energin att möta dessa människor.. faktiskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: