Publicerat: / Allt å ingenting

mycket snart!

Ja idag gäller det.  !  Vi är snart framme hos Sokki.  Skillnaden från förra gången är att denna tar vi med honom hem.  Ja hem..  till vårat hem. 😆 känns jätte konstigt.  Men samtidigt jätte skönt. Lite blandade känslor är de.  Men nu kommer fredrik å jag kunna göra som vi vill å de känns bra.  Å bara en sån sak som att kunna gå ut till stallet när man har tråkigt.  Kan mocka bajs mitt i natten om jag så vill :-) bestämmer det själv.  Så de känns bra. Men självklart kommer de ju bli lite tomt utan folk men de kommer ju bli lite medryttare å skötare å så.  Plus att de finns ju barn som kommer att springa omkring så tror blir bra.  Å eftersom jag fick beskedet att top inte ska gå på så mycket gräs så har vi möjlighet att kunna mixtra som själva vill eftersom det bara är våra två hästar.  
 
Så när vi kommer hem med Sokki så blir de att hämta top å de sista grejerna som är sadlarna å lite småskit. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: