Publicerat: / Allt å ingenting

sent sent!

ja kvällarna har bara sprungit iväg denna veckan..hmm.. kännsändå inte som att de tar sån tid i stallet men tydligen.. å då har jag inte ens ridit :O men ja de blir väl bättre när vi kan flytta sen.. de börjar att närma sig nu iaf.. lite småjobbigt att åka upp å släpp aut på morgonen faktiskt.. men i helgen ska vi kolla äöver hagen igen så vi kan släppa ut dom för natten.. de måste ju ha lite mer att äta.. de får ju hö nu men de ska avmaskas idag så de bajsar ut de innan vi fixar över dom till annan hage sen.. så som sagt till nästa vecka får dom fasen gå ute .. även om jag måste stödfodra lite:P annars så är jag ridsugen faktiskt.. får se om jag hinner i helgen.. MÅSTE ju komma igång med honom nu så han kan börja gå ner i vikt.. men han har redan börjat gå ner faktiskt..=) så de känns bra.. ltie grinig är han på mig men de får man ta.. han komme rju må bättre sen så=).. så ska komm aigång med honom nu..=) rida ut å upptäcka skogen=) å alla vägar.. finns ju massor ställen man kan rida på hehe.. hoppas de inte blir så sent i stallet idag :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: