Publicerat: / Allt å ingenting

tycker det är tråkigt

Ja jag tycker faktiskt de är tråkigt när personer förändras bara för att situationen gör de. Man har pratat skrattat å haft roligt sen när de blir lite annorlunda så kan man knappt hälsa utan att det känns obekvämt. Fler än jag som upplevt de? Varför tror ni att det blir så? Bara för att man tex inte går i samma klass i skolan längre eller inte längre är kollegor eller inte håller på med samma fritidsintressen längre så kan man inte prata? Eller vadå? Jag fattar fakriskt inte det? Vad är man rädd för? Jag tycker bara det är barnsligt faktiskt. Tycker iaf att de är väldigt tråkigt att det ska bli så. Bara för man inte är nära varandra jämt så kan man väl ändå prata? Borde ju finnas massor att prata om? Aja skitsamma. Jag tänker iaf inte slösa energi å tid på de människorna. Vi behöver ju uppenbarligen inte varandra i våra liv så då kan det va. men ändå synd.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: