Publicerat: / Allt å ingenting

tycker inte om!

tycker inte om att behöva vara irriterad på saker/folk.. men ändå så lyckas man att bli de.. de är sååååå tråkigt.. man försöker att göra sitt bästa för att inte bli de..men de finns alltid nån/nåt som får en irriterad.. !!! hatar de! vill ju inte vara irriterad på sånna saker jag b lir irriterad på? men hur ska man göra för att inte bli de? stänga av sina känslor helt? nä jag vet faktiskt inte.. är ju ändå sånan här saker som gör mig till den jag är? fast borde kanske inte vara som jag är utan kanske bli nån annan än den jag är?
jag vet inte.. vet bara att vissa saker är jag väldigt känslig med.. :/ tyvärr, tror att jag är rätt så beroende av andra.. inte på de sättet att jag inte klarar mig själv eller ensam.. inte på de sättet men att jag ändå är beroende av att vara bland folk.. eller ja.. vet inte hur man ska förkalra.. men ja.. ni få förstå bäst ni vill å gör ni inte kan jag nog tyvärr inte göra nåt åt det heller.. men tycker iallafall inte om den där känslan.. eller känslan av att det känns som att nån ljuger för en.. man vet inte om personen i fråga gör de eller inte men ändå så får man den känslan av att det kanske är så.. hur tar man reda på sanningen? hen kan ju fortfarande ljuga en rakt upp i ansiktet? ja jag vet inte vad allt detta kom ifrån nu då men ja.. jag har nån irriterande känsla i kroppen som ligger å gror å gottar sig.. vet nog egentligen vad de grunnar i men de kommer jag inte att ta upp här.. men de är ändå jobbigt.. kanske är för att jag är lite stressad med allt runt omkring..? md flytt.. hämtning av häst.. flytt av häst.. häst som just nu är öm i ryggen? ja kan ju vara mycket sko spelar in.. denna vecka blir hektiskt iallafall såmycket vet jag.. jobba till kl 20 på måndag.. hovis direkt efter jobbet på tisdag... på onsdag är de kalmarsalen å kolla "ägd" som jag vann biljetter till.. torsdag massa att göra i nya stallet å göra ordning hämta hö osv.. fredag jobba igen å packa lite hästgrejer osv.. lördag hämta Sokki.. sen hämta top.. söndag åka å släppa ut hästarna för att sen pyssla i stallet å kolla till dom å riva tapeter osv.. så ja de blir fullt upp.. sen är de ju självklart jobb som vanliga tider så.. men om ett par veckor ska de förhoppningsvis lugna ner sig... när vi fått flytta klart å städat lägenheten.. så kan man börja i lugn å ro med att möblera å fixa..

dessa två fina varelser kommer iallafall att gå tillsammans snart=)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: