Publicerat: / Allt å ingenting

behöver lite iaf

idag är de en rätt så lugn dag.. kan vara skönt de..

igår så hade jag min 2:a i 5:2... gick hur bra som helst.. lite fil å en knäckemacka med en skiva ost på.. tilllunch lite kyckling å morötter.. å kvälls mat lite stekt äggvita med champinjoner å en varma koppen.. gott.. å var inte hungrigare idag än vanligt så idag blev de fil å flinogr med ett par knäckemackor.. till lunch korv med bröd å ikväll nån köttgryta.. alltså inte överdrivet med mat.. inget fredagsmyssnacks eller nåt då de antagligen blir lite i morgon när man ska åka till Ullared om jag ska klara att köra båda sträckorna..
men ska bli nice. är lite saker jag behöver.. ska bla kolla på vinterjacka till mig å kanske ett par byxor.. å ett reflexländtäcke till top då de vi har nu är för litet..ävn ett par hönät å påsar.. se åker de ju alltid ner mer.. ska kolla lite julbelysning med.. ska ha lite stjärnor å nån slinga ute..=) ska bli skoj.. å söndag blir de att åka till ljungbyholm då Olivia har avslutning på ridskolan så ville se de.. :D

annars är de lugnt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: