Publicerat: / Allt å ingenting

tråkigt!

har funderat lite, jag tycker de är såååååå tråkigt att folk inte kan hålla vad de lovar alltså.. pissigt värrre.. vet hur de känns när man blir lovad en sak å de sen inte blir av.. å speciellt när folket inte säger nåt utan bara låter de "rinna ut i sanden" ungefär som att de är för fega för att tala om att de är ändrade planer..varför itne bara tala om att de är ändrade planer på saker å ting? jag ser ju hellre att du kommer å säger de än att bara skita ide.. man blir ju tusen gånger mer besviken om du INTE säger nåt om de..*morr*
aja ska itne tjata om de ville bara säga de.

ananrs har helgen varit lugnt.. mycket häst har de blivit.-. klippte sokki lördags. utan en enda reaktion.. även ltie tömkörning med båda två-. skulle släpat däck med sokki men funkade inte riktigt som vi hade tänkt så vi fick tänka om.. men vi ska väl lösa de så småningom.. tömkörde top iaf å han är sååååå fin på töm.. å han jobbar med både mage rygg å nacke..så fin att se på..

söndag så kom aneglica med barn hem å hälsade på.. lite lunch å stallmys blev de allt..=) underbara ungar.. även om de kanva lite gnälligt ibland..:P red även "lektion" gick väl sådär.. har lite fixidéer fö rmig så jag itne får bukt emd.. lutar mig inåt i volterna.. ungefär som att hjälpa hästen.. men tror att en del är för att de är så mycke ti hjärnan å så mycket som jag ska jobba på så de går itne göra allt.. för när jag red på långa tyglar så lutade jag mig inte :O sjukt men ja jag vet inte.. vet ju med mig å försöker att inte göra de men de blir så ändå.. men har iaf bättre sits fick jag höra så de känns ju bra i övrigt..:P så är trött i sätet idag.. har ju problem i vänstersida meninte så konstigt eftersom jag sitter som en jävla kratta..:( stackars top.. men de blir nog bra.. rider ju bara ett par gånger i veckan.. i vinter har jag planerat att tömköra mycket,.. iaf de gånger jag tycker de är för kallt att sitta på hästen så kan jag iaf motionera honom.. hoppas jag iaf..

idag så blir de handla å sen hem å bara mocka åt sokki då jag är Top-ledig idag..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: