Publicerat: / Allt å ingenting

blarr

vet inte hur jag mår egentligen.. ena dagen är de tóppen. andra dagen kännermaingen som helst aning faktiskt...

ananrs händer inte så mycket.. idag är jag hästledig.. eller ja från top iaf haha.. så skla bara mocka åt den lilla å sen in .. i morgon blir de att rida lite.. funderar på om man ska skutte lite lågt .. ltie gymnastik.. går ju itne rida i skogen nu heller då de är jakt.. å de rä mååååånga jägare hemma i skogarna .. man möter massa bilar på morgonen som man inte ser annars :P..sen ska jag fixa lite mat å så innan insläpp.. å bonde söker fru :D

tycker de ser så mysigt ut.. i bonde söker fru.. nu7 bor vi ju på landet iof.. men ja.. är sugen på att gifta mig faktiskt.. men ja de kan jag väl se mig i stjärnorna efter antar jag..är ju ett litet dilemma de d'är. jag har sagt att jag ska va gift innan barn.. å han vil lha barn innan han gifter sig..:P hur löser man allt de då? ja de kan man ju fundera på haha..

nä men jag bara blarar nu.. har egentligen inget att säöga men ände at tjag ville uppdatera med nånting i af.. många skriver ju blogg utan att egentlgien skriva om nåt så då kan jag väl de med.. även omd e knappt är nån som löäser den haha:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: