Publicerat: / Allt å ingenting

Utkast: Oct. 22, 2015

känns som att jag skriver lite med några dagars mellanrum hela tiden? beror nog på att jag itne har så mycket att skriva egentligen? japp så är de nog! grått å mörkt ute.. jajjamen de är de.. får va snabb som bara den hem så man kan få rida i lite dagsljus.. snart blir de mörkt när man komemr till jobbet å mörk när man åkerhem.. men de är ju inte så länge innan de vänder igen.. fredrik har köpt pannlampor som kommer hem snart så hoppas de är bra ljus i så mankan se lite vart man rider i mörkret.. ananrs är de nog en down period nu.. rider som sagt som en jävla kratta ren ut sagt.. vet inte vad jag pysslar med..för när jag ska jobba honom så vrider jag överkroppen å skjuter ut höften å tappar vänsta axeln.. men på långa tyglar rider jag minsann rakt.. sjukt! men tror de är för at tnär jag håller i tyglarna ska man ju ha dom rätt så korta för att jobba.. å då följer jag med framåt.. de är den anledningen jag kan komma på.. å även i volterna så följer jag med.. dels för att top skjuter åt höger å då kompenserar jag väl de med överkroppen å dels för att jag ska kunna "sitta kvar" men de är vad jag tror.. sen vet jag inte om de beror på att jag är svag i hela vänstersidan.. antagligen..

annars så håller jag på att testa 5:2 dieten.. första dagen med "fasta" idag.. man får ätqa max 500 kalorier.. hittills har jag ätit filmjölk 60 kcal å en knäckemacka 35 kcal så de är 95kcal hittills... så har 400 kvar.. som ska delas på två gånger.. lunchen har jag inte kunnat räkna då den stått på jobbet sen i tisdags.. men de är lite kyckling lår. knappt en näve kött.. lite ris,, som jag inte kommer äta.. å sen lite kokta morötter.. så tror att de är lugnt.. ikväll blir de varma koppen.. 62 kcal per påse.. men tror jag komemr ta två påsar för att få ltie mer så de är 124 kcal så då tror jag att jag klarar dagens kvot för tror inte dagens lunch innehåller 200 kcal ska kolal lite snabbt på google vad kyckling kan innehålla.. de är typ 1 dl.. å några bitar morötter.. så de blir nog bra.. i morgon är en ny dag så då blir de att äta normalt.. för skojs skull så ska jag räkna även de kalorierna bara för skojs skull å se vad jag äter en vanlig dag.. för ska ju ändå undvika onyttigt.. nån gång ibland på bio å om man blir bjuden så kommer jag äta lite men inte annars.. har fan bestämt mig nu alltså.. SKA kunna rida Sokki i framtiden de är bara så.. å då måste jag ner iaf till 80 kg.. så de ska jag klara.. :D *känner mig bestämd*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: