Publicerat: / Allt å ingenting

April April!

ja då är de första april idag.. kommer inte att tro på speciellt mycket jag läser eller hör idag.. tycker de är lite lagom töntigt de där med aprilskämt.. dags att lägga ner kanske?

annars så är de lugnt idag.. jobba,, sen hem å tömköra top lite tänkte jag,, dels så att jag får en promenad ltie samtidigt å dels för att han ska få jobba utan ryttare.. kommer ta fredagar till de då de inte tar så läng tid att göra ordning osv helelr å då jag inte har tid att både motionera mig själv å hästen för sig.. så varför inte slå ihop det? sätta igångmed en promenad.. sen in i paddocken å sen en promenad när de ska skrittas av? två flugor i en smäll.. perfekt!

i m orgon ska vi äntligen hämta sokki.. iof kommer hanju inte hem men de börjar nära sig för vår lille pojk att bli en stor pojk.. så de ska bli sååååååå spännande :D annars tänkte jag träna lite i morogn innan vi åker.. ska va där vid 15 på öland. så man hinner ju lite innan på förmiddagen då jag annars är hästledig så de är skönt.. en liten sovmorgon åxå kanske? då de inhyrda ska börja hjälpa till med in å utsläpp på lördagarna.. vilket vi tycker inte är mer än rättvist då vi är sjyssta å tar resten av passen.. plus at tjag ställer upp på alla så de skriker om det.! så så får de tlbi. söndag tror jag att jag ska ta en låååååång uteritt.. å tror faktiskt att jag ska göra det ensam.. inte bestämt mig än men tror det.. top å jag behöver nog komma ut lite själva åxå =)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: