Publicerat: / Allt å ingenting

deklarera

ja då harm an deklarerat.. tycker om att få de gjort så fort som möjligt så man inte råkar glömma bort det. men fattar inte varför jag inte gjort avdrag på mina resor till jobbet innan :O är ju ändå några tusenlappar man får tillbaka på det.. är ju ändå 6 mil om dagen som man kör. dock fattar jag inte att de ska dra skatt på de beloppet en gång till ! helt sjukt. men bara att gilla läet.. å som sagt några tusenlappar exktra blir de ju.. s om jag gett bort till staten innan :O helt sjukt dumt.. men de lär jag ju inte göra om igen.. resor ska göras avdrag på .. punkt slut hjaha.. men de pengarna passar bra sen om vi ska utomlands å lite till hösten.. ett brröllop som ska betalas.. även om det blir ett litet så kostar de ju ändå några kr så att säga. men ja de går nog bra=)

annars idag blir de lugnt.. gjort i lla mig i foten.. snubblade å trampade på nåt så jag fick ett stort jack under foten å de pissade blod så går itne riktigt som jag ska idag. men funderar starkt på att ta en barbackatur i paddocken idag å se om jag kan bygga upp min balans lite igen.. blir dock med "feg-snöre" runt halsen på honom så jag har nåt att hålla i. vill gärna inte hålla honom i munnen faktiskt.. så då är de perfekt.. tagit ett par tyglar.. men bara ena delen å satt en karbinhake.. perfekt att hålla i.. en del kör stigläder men tycker de blir för brett så en tygel är perfekt :D så får de nog bli med det hela



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: