Publicerat: / Allt å ingenting

hade velat ligga kvar

uscha.. trött!! elelr omotiverad? ja jag vet inte skillnaden riktigt? men känns inte på topp måste jag säga iaf.. aja men de är abra tt lida genom dagen.. går ju itne så länge idag då jag ska iväg på blodgivning i eftermiddag.. så hoppas dom vill ha mitt blod idag haha:P..

ananrs ihelgen har vi bara hämtat sokki på öland å kört honom till Blomstermåla på inridning.. trodde de var ruda men det var i Blomstermåla. så ska bli spännande sen att få hem honom inriden å se vad de blir av honom :D så till nästa sommar.. kämpa kämpa kämpa.. varit lite sisådär nu men nu är de dags att ta tag i det på riktigt igen.. klarat 10 kg måste klara minst 25 till .. gärna 35 men ett steg i taget..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: