Publicerat: / Allt å ingenting

hej å hå (dålig fantasi)

igår var de uuuunderbar tempaeratur ute alltså.. helt otroligt.. trots att de itne var sol.. stängde tom av elementen inne å de var ändå nästan 18 grader inne.. underbart.. jag tog en liten barbacka tur.. de fick blii paddocken.. travade abra lite grann å ett par galoppsteg fy fan vad dålig balans jag har helt sanslöst.. så man skanske skulel rida lite mer barbacka kortare stunder för att bygga upp den.. å sen att hä'sten har så stora steg gör inte saken lättare.. å att han typ tvärstannar efter galoppen så man håller på att åka omkull haha

idag så blir de kanske lektion.. men hur eller hur så ska jag rida i paddocken.. för sen blir de inte ridning för än på söndag.. i morgon jobbar jag över till kl 20 så då blir de inte.. fredagar är tömkörning.. ska verkligen hålla de på fredagar nu.. han måste arbeta utan ryttare åxå.. på lördag är de ljungbyholm på kalas.. sen på söndag då ska jag rida igen,..men top är ömfotad bak har inte kunnat få skor än så¨man får hålla sig i paddocken.. sen jäklar är de tuta å köra haha..

idag skulle nog sokki bli lite riden fattade jag det som ska bli spännande å se vad hon säger om honom :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: