Publicerat: / Allt å ingenting

nya vägar

ja nu är man tillbaka på ruta ett typ..elelr nä inte riktigt kanske..men fick iaf inte jobbet som jag var på intervju på.. så de är bara att fortsätta att leta.. har ju här iaf juni ut vad jag fattade det som så jag klarar ju ändå sommaren om jag inte får nåt innan dess vill säga.. ja allt löser sig väl antar jag..

ananrs? inte mycket.. lugnt i går.. idag blir det en tur ute i skogen.. ska se om vi hittar lite nya vägar innan lancer åker hem i helgen.. i morgon tror jag att jag ska ta lite bommar i paddocken faktiskt.. får se om han går med på det haha.. å torsdag blir de antagligen lite lektion.. eller om man ska ta bommarna då istället.. kanske köra lite kondition i morgon?.. ja så kanske de får bli..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: