Publicerat: / Allt å ingenting

ojojoj

ser att ni är många som varitinne på min blogg på senaste tiden. ber er om ursäkt för att det var ett tag sen. men harvarit mycket.. mest mycket i huvudet så att säga men ja..

fick ju inte jobbet jag sökte så nu är de bara att jaga vidare.. ska skriva ett riktigt bra cv så man har det innan jag väl blir arbetslös..

sen så har jag haft ledigt torsdag å fredag... sååååååå skönt kan jag säga.. dock så går tiden alldeles för fort. men de var fint väder dom två dagarna iaf... passade på att köra hem lancer på fredagseftermiddagen.. gick bra.. han var lite sur när han skulle lastas men väl inne så var de inga som helst problem. å han sprang ut till alal sina gamla kompisar=) känns tom i stallet med bara två hästar nu.. men på söndag kommer ju sokki hem inriden å "färdig"..annars i lördags var de tandläkaren.. så nu har man fått frisktandvård.. eller ja ska få de rättare sagt.. äntligen.. sen fick top massage.. i över 1.5 timmar :O de behövdes kan man säga.. så på lördag är de dags igen.. så ingen ridning helgen som komemr heller.. i går så var jag å R i kalmar.. kolalde runt lite å shoppade lite lätt å sådär.. sen en sväng till A å barnen.. lika mysigt som vanligt at tva med dom=).. sen när man kom hem var de bara mocka å sen in å laga mat å sen spva.. å nu är man här.. ska rida lite ikväll tänkte jag å se om de är nån skillnad på top.. kan hända att jag tar ett par varv i paddocken först för att sedan gå ut i skogen en sväng=) får se hur jag känner då=) kanske borde tvätta å städa lite åxå. men de får jag se om jag har tid med hahah..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: