Publicerat: / Allt å ingenting

orkar inte!

orkar faktiskt inte!! jag är helt slut i knoppen! helt jävla slut! å svär gör jag åxå men de ger jag blanka fan i faktiskt!! inget går som det ska just nu.. känner mig ensam... ledsen... å allt blir bara fel å allt jävlas.. är de inte att jag biter av en tand så är de att jag råkar riva ner nåt på bordet med min stora feta röv!!! jag orkar inte!!! när ska livet få rulla på ordentligt??! när ska man få må lite bra??! när?!?!??! å som sagt.. känner mig så ensam.. vill bara sätta mig i ett hörn å gråta..!! så känns det nu faktiskt..

å stallet känns inte motiverande heller av nån anledning.. har inte lust att rida.. kan bero på att top fortfarande är sådär slö.. ska öka fodret å se om de hjälper.. men de får vi väl se..vet verken ut eller in.. hur ska detta sluta?.. borde ju se fram emot mitt bröllop... men just nu så känns det som att de är så mycket som är i vägen för det.. *suck*

ja de blev inte direkt nåt uppiggande å glatt inlägg detta.. men svårt att ljuga ihop nåt glatt när de inte finns nåt just nu..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: