Publicerat: / Allt å ingenting

tiden...

tiden springer verkligen iväg.. vet inte vad jag ska göra med den hur ska jag få den att stanna? hur ska jag hinna å orka springa med tiden? ja de gör jag ju självklart inte.. men jag tar de väl lite som det kommer.. känns som att vissa drömmar man har får man helt enkelt ge upp då de inte fungerar å då man inte kommer att komma fram till dom på nåt sätt.. men ja de är väl bara så livet är.. livet är inte kul.. i livet får man inte som man vill.. född i fel kropp på fel ställe i världen? ja kanske .. men man har bara ett(?) liv så då får man väl göra de bästa av situationen.. snart har ju faktiskt halva livet gått.. å vad har jag gjort med min halva? vad har jag hunnit på denna tiden?... ööööh??? ingenting!! kul va?.. men man får göra de bästa av situationen helt enkelt... man får försöka vara lycklig med det man har,..,.. med det man har?? hmm handlar allt egentligen om vad man har? är de då saker eller annat=.. vad har jag?.. en sambo/framtida man som jag älskar.. en häst.. eller ja en och en halv häst :P som jag verkligen älskar... så kärleken har jag ju.. men vad vill man ha mer för att må bra? egen gård? barn? ett jobb så man kan känna sig trygg med att man har en inkomst för att kunna ha det andra.. massa prylar? nä prylar kvittar väl egentligen.. ? men ändå så vill man ha massa saker.. ja de är lustigt allt man ja.. hur eller hur så går tiden,.,. den går itne stanna.. de gäller bara tt hänga med.. så gott det går iaf,..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: