Publicerat: / Allt å ingenting

Usch som jag ser ut!!

tittar mig i spegeln... vad ser jag? jo ett lik.. ett hemskt lik med svullna ögon å lite röd näsa... å blek!! ja så ser jag ut idag..
förkylningen har krupit på mig.. värk i kroppen.. halsont som går ut i öronen. hosta å snor! jajjamen.. here we go!... är på jobbet ändå visste att jag hade lite akuta grejer att göra.. som är gjorda nu.. får se hur lkänge jag klarar att vara här.. känns dock som att de inte var länge sen jag var sjuk ? men ska ju inte plågas på jobbet ändå iof å smitta andra haha.. inte så snällt kanske..

annars då? red top en sväng igår.. trots att man inte var pigg då heller.. men red i skogen.. å an var mycket piggare.. lyssnade snabbt påhjälperna å när han väl var uppvärmd så ville han inte skritta.. utan småtravade hela tiden *glad*. kändes som att rumpan användes mer å han var stabilare i nedförbackarna.. så de kändes bra.. hoppas de fortsätter så nu ju.. sen var han väl inte jättepigg med att hålla igång en längre stund utan då fick manju säga till att hålla igång.. men man behövde itne tjata för att komma i gång.. får se i morgon hur jag mår.. mår jag bättre så blir de ett pass i paddocken.. då medryttaren åxå är sjuk.. är jag sjuk.. ja då är jag sjuk då får han snällt vila.. itne för at than har nåt emot det men ändå haha.. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: