Publicerat: / Allt å ingenting

Fån vad dålig jag är...

.. på att uppdatera :-/ finns iof inte så mycket att säga. Jobbet rullar på bra :-) stallet? Ja du.. Mockar skit.. haha. Nä men väntar på lite mer ljus efter jobbet så ska de bli ordning på det hela. Hoppas snön får ligga kvar lite nu så blir de härligt att rida. Ska göra egna snösulor till top med så är de bara att tuta å köra :-P även fått analysen på höt å fått hjälp med förstått å de är dåligt med energi i så de är nog därför top varit så seg så får se till helgen om fodret gjort nån verkan. Han var pigg när han skulle in ikväll haha. Är nog snön som gör lite av de åxå :-D men de ska bli spännande att se faktiskt.

Annars o dag har jag gjort hemgjord pizza å även piroger både till mig å till Fredrik. Tonfisk fyllning till mig å kassler ost tomatsås osv i Fredriks :-) nöjd



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: