Publicerat: / Allt å ingenting

försöker..

att inte tänka så mycket på allt.. försöker att ta de lite som de kommer men de är inte så lätt alla gånger.. men nu är de klart..
jag slutar mitt nuvarande jobb på OKG på fredag å börjar inom barnomsorgen på måndag.. jobbar då 3 veckor inom de för att sen ta ledigt.. för att sen bäörja till hösten.. känns spännande faktiskt.. har trots allt varit på okg i ett antal år sammanlagt nu..så hoppas att de kommer att bli bra på de nya som kommer ske i mitt liv..

hoppas bara att top blir bra med så man kan börja träna honom på riktigt så att han kanske kan komma ut på lättare tävlingsbanor. bara för skojs skull.. de hade varit kul.. men forst fokusera på att han ska bli "frisk" vill ju ha min kompis vid min sida ju..

ananrs som sagt.. bröllop i sommar... resor... förhoppningsvis massa mysiga ridturer.. kanske även körturer med sokki de hade varit skoj... =) men de får vi se vad som händer..

men som sagt nu försöker jag bara att inte stressa upp mig för allt som är runt omkring.. det kommer nog att gå så bra så.. så länge som jag verkligen försöker att inte stressa upp mig=)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: