Publicerat: / Allt å ingenting

ta hem

ja de är dags att se över vad man har för saker på jopbbet egentligen som man spridit ut haha.. så de är dags att ta hem de som är mitt så man inte glömmer nåt för har jag väl lämnat mitt kort så kommer jag ju inte in igenså de vill nog till att man komme rihåg att rensa allt.. ska se vad jag har i mitt skåp i omklädningsrummet åxå.

annars så är väl åland i stort sett bokat (hoppas jag) hade varit sååå kul att få komma iväg.. även Ullared har vi bestämt.. då ska jag passa på att köpa lite luftiga linnen å tröjor å kanske ett par shorts eller två om de har de.. leggings åxå.. de går det åt på sommaren.. annars är de lite skurgrejer så man kan skura stallet å även se om de har nåt annat roligt på hästavdelningen haha

idag kommer ju då massören till top hoppas verkligen inte att de är nåt jätteallvarligt.. vill att min prins ska må bra så vi kan ut å rejsa i skogen ju.. har även hittat en tjej som vill rida sokki ett par dagar i veckan de är jättebra.. hon har egen islandshäst å tävlar honom å¨har vunnit flera priser så de känns bra att de är en islandskunnig tjej som ville rida honom lite.. så nu rullar det på.. bara top som ska bli helt bra åxå... håll tummarna för min älskade vän!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: