Publicerat: / Allt å ingenting

bekräftat

Ja då blir man arbetslös till sommaren.. OKG säger upp massa folk å jag bland dom.. det sura är att jag ska lära upp en annan inom mitt företag.. de suger hårt!!! men ja deär bara att gilla läget. de är så de är.. så dags att redan börja söka nytt jobb å hoppas att de dyker upp nåt.. är inte förän i juni men har jag turen å hittar nåt innan de så sticker jag direkt inget snack om saken..

ananrs då? sisådär.. ska rida "lektion" idag med lite bommar å så så får vi se hur de går.. fattas ju bara att hästen ska bli dålig nu åxå.. men de får vi inte hoppas.. sadeln ligge rinte jättebra men tror inte att han lider av det ändå.. är bara att den är lite stor fram men ska lägga under en pad i dag å se hur de blir med den.. annars är de bara träna träna träna för att få tillbaka hans muskler.. på fredag blir de tömlongering . de ät bra för ryggen å han jobbar på väldigt bra i det faktiskt.. så ska lägga i det minst en dag i veckan i alla fall.. lite hoppning å gymnastik med bommar.. å dressyr å skogen.. ja då har man fått med allt.. sen kommer sokki hem så då blir de ju att vi rider ut en del åxå å så
längtar faktiskt till nästa sommar så man kan se.. å blir jag arbetslös.. då jävlar ska jag träna så in i helvete för att gå ner i vikt.. de är en sak som är säker..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: