Publicerat: / Allt å ingenting

börjar bli förkyld? längtar!

idag mår jag bättre.. dock så börjar jag bli förkyldistället.. så ont i halsen å ut i örat :-/ de är så de brukar börja på mig.. sätndigt ont i öronen har jagmen märker att de blir värre när jag håller på att bli förkyld.. men ja de är bara att acceptera läget.. är ju sällan de bryter ut helt å hållet på mig så.. annars i eftermiddag så ska jag hämta min bil på verkstaden. om den är klar men de hoppas jag.. hatar att köra pappas bil.. den är inge rolig alls.. ändå så var de den bilen jag hade förut men haha.. nä jag gillar den inte.. så saknar min bil :P sen ska jag faktiskt rida.. passa på när de är fint väder å jag får rida igen.. får se om de b lir skogen eller inte. .han har varit mycket i skogen nu så skulle behöva gå på banan.. men frågan är hur pass mycket lust å ork jag har för banan haha. vem vet kanske får lite säöllskap.. men ja de får man se.. sen in å städa ordning lite.. för i morgon kommer mina älsklingar på besök.. "mina barn" å Angelica.. ska bli såååå kul.. fast först en tripp till dom å hjälpa till istallet å sen hälsa på sokki sen kommer de med mig hem :D längtar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: