Publicerat: / Allt å ingenting

Egentligen ingen mening

Ja de har inte direkt funnits nån mening med att skriva i helgen.. vi har varit dåliga.. jäkla magar. Vet inte om de är nåt vi åt eller inte. Men ja.. sprungit på toa om varandra. Så inge mat går vi ätit haha. Men i fredags hann jagviaf rida ut med tjejerna. Sååå skoj var det. Massor med fart. Älskar att jag vågar släppa top med flera andra i sällskap. Underbart! I lördags mådde jag inte ap bra så tyvärr så orkade jag inte rida. Trots att jag hade velat i det underbara vädret. Men ja det är så de blir. I söndags var vi i Norrköping å Linköping för lite shopping å sen bio i Linköping innan hemfärd kl 20.. måndag blev det ridning med A-S som var å hälsade på så hon fick låna Lancer. Å hon gillade honom så det gick ganska fort i galopperna hahaha så de var åxå härligt.. idag blir de bara göra ordning åt lille man.. sen ska jag visa hur min klippmaskin fungerar å sen blir det att kolla hoppning när top å lancer ska hoppa :-) ön det inte regnar för mycket. Måste även cykla lite ikväll.. har dock gått ner 11 kg nu på 2 månader. Lyckasjag gå ner 5 kgi månad en är de super haha.men skulle va nöjd med 2 varje månad :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: