Publicerat: / Allt å ingenting

grisar!

ja igår kom det 4 st grisar till gården.. sååååå söta.. så i eftermiddag ska vi öppna till deras hage.. då de går granne med hästarna så ville jag gärna va med för att se hur hästarna reagerar så de inte blir rädd å springer genom staketet eller så..å skulle dom va rädda så vänjer dom sig sen när de märker att grisarna inte gör nåt.. båda är ju flyktdjur så är nog ingen fara.. de man ska vänja sig vid är lukten bara hahah.. men de kommer gå bra.. sååå söta är dom iaf

annars idag blir de bara mockning osv.. Lancer var pig gi går när vi tog in å skulle rengöra såret osv.. bandaget var ju uppkasat så de var smutsigt som bara den men vi spolade rent å de såg jättefint ut å han verkar inteha jätteont.. iof går han på metacam nu men ja.. de är väl tuyr de så att han kan gå ute med dom andra.. annars hade han rivit stället totalt. så de verkar gå bra.. bara att hålla tummarna för att de fortsätter så=)

annars har jag inget att berätta faktiskt.. dagarna rullar på.. ska försöka cykla på min nya motionscykel lite ikväll tänkte jag.. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: