Publicerat: / Allt å ingenting

mycket känslor hos dom ?

grisarna släpptes ut i sin hage bredvid hästarna igår.. gissa vem som inte brydde sig alls?.. jo Top! inte en reaktion..eller jo han kollade lite på dom sen var de inget mer med de.. lancer däremot var väldigt vaksam å frustade å skulle hålla stenkoll men ändå feg å gömde sig bakom rumpan på top.. å ville han gå nånstans så bet han i tops rumpa för att top skulle minsann gå först å gå dit lancer ville hahaha.. dessa djur är roliga.. Lilleman var lite rädd.. så vid insläpp vägrade han att komma fram för att gå in så honom fick vi jaga i hagen en bra stund innan vi fick tag på honom.. grisar är äckligt!! usch fy å blä sa han hahaha ja dom är roliga djuren alltså..

annars så undrar jag vart tiden tar vägen egentligen.. hela kvällen istallet igår i omgångar å då har maninte ens ridit :( det som är lite synd.. hinner ju inte nånting... hade ju velat tränamed men ja.. får se när man har medryttare på hästarna så att man kan få va "ledig" behöver komma igång med träning nu känner jag. har inte gått upp i vikt iaf så de är ju bra.. men nu vill jag ju att de ska fortsätta neråt.. är ju ändå 25 kg kvar till n'ästa sommar som ska bort liksom..

vi blir en häst färre på fredag.. då flyttar Lilleman till sin nya ägare.. får se om jag lägger ut nån annons om stallplats.. har inte bestämt om vi ska låta de va eller inte.. men vi ska be om referenser osv på de som är intresserade i alla fall.. Isabell kanske kommer med sin ponny å då får de va som de är.. iaf till lancer åker hem.. om han nu gör det vill säga.. men de märks de åxå =) annars är allt lugnt för tillfället vad jag vet iaf.. än så länge :P
 
 
 
En gris till.  Så kallad skitgris
 


Postat av: Anonym

Så himla söta 😍 Kul med grisar👏🏻

Svar: ja dom är söta.. å väääääldigt speciella :D
Examynia

2016-03-09 @ 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: